گزارش دومین جلسه گروه
دومین جلسه گروه رایانه ناحیه ۲ رشت در شاخه های متوسطه نظری-فنی و حرفه ای و کاردانش در روز یک شنبه ۲۳/۱۱/۹۰ راس ساعت ۱۰ صبح در سالن شهید عفیفی اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ رشت برگزار شد.
مدعوین : تمامی دبیران و هنرآموزان کامپیوتر ناحیه ۲ رشت
موضوعات مطرح شده در این جلسه:
۱- برگزاری کارگاه آموزشی عمومی (با عنوان استفاده بهینه از تجهیزات کارگاهی و بازیابی اطلاعات)
در این بخش جناب آقای کیمیایی سرگروه محترم رایانه نظری کارگاهی درباره نحوه استفاده از تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری و نحوه استفاده از نرم افزارهای ویروس یاب و نیز ریکاوری برگزار نمودند.
۲-برگزاری کارگاه تخصصی (با عنوان نحوه ساخت سایت در google)
در این بخش سرکار خانم مهندس رحیمی کارگاهی مبنی برنحوه ساخت و طراحی سایت در سایت google برگزار نمودند.
در این جلسه قرار شد تا در سومین جلسه کارگاهی دررابطه با شبکه های کامپیوتری برگزار شود.
+ نوشته شده در یکشنبه چهاردهم اسفند ۱۳۹۰ ساعت 11:10 توسط سرگروه رایانه فنی و حرفه ای-گودرزوند
|