جلسه دوم گروه نظری و فنی و حرفه ای
درراستای اجرای برنامه عملیاتی گروه درسی رایانه در سه شاخه نظری – فنی و حرفه ای و کاردانش در نظر است جلسه دوم گروه را درروز یکشنبه مورخ 23/11/90 راس ساعت ده صبح در مکان گروه های آموزشی ناحیه 2 رشت برگزار کند ، نظر به اینکه دبیران و هنرآموزان این شاخه ها به صورت مشترک می باشند این جلسه در دو بخش تخصصی و عمومی برای تمامی شاخه ها برگزار خواهد شد.
برنامه جلسه به قرار زیر می باشد:
بخش عمومی:
تکنیک های نگهداری بهینه از کارگاه های رایانه مدارس(45 دقیقه)
بخش تخصصی:
1- نظری:
ارتباطات ماهواره ای- تدریس نمونه ی یک فصل از کتاب
2- فنی و حرفه ای:
نرم افزار تولید محتوای الکترونیکی Adobe Captivate
3- کاردانش:
آموزش ساخت وب سایت در گوگل
لطفا پیشنهادات خود را برای برگزاری بهتر جلسه با ما در میان بگذارید
با تشکر
سرگروه های رایانه
نظری فنی و حرفه ای کاردانش