درراستای اجرای  برنامه عملیاتی گروه درسی  رایانه   در سه شاخه نظری فنی و حرفه ای و کاردانش در نظر است  جلسه دوم گروه را  درروز یکشنبه مورخ   23/11/90 راس ساعت ده صبح در مکان گروه های آموزشی ناحیه 2 رشت برگزار کند ، نظر به اینکه دبیران و هنرآموزان این شاخه ها به صورت مشترک می باشند این جلسه در دو بخش تخصصی و عمومی برای تمامی شاخه ها برگزار خواهد شد.

برنامه جلسه به قرار زیر می باشد:

بخش عمومی:

تکنیک های نگهداری بهینه از کارگاه های رایانه مدارس(45 دقیقه)

 

بخش تخصصی:

1-     نظری:

ارتباطات ماهواره ای- تدریس نمونه ی یک فصل از کتاب

 

2-    فنی و حرفه ای:

     نرم افزار تولید محتوای الکترونیکی Adobe Captivate

3-   کاردانش:

آموزش ساخت وب سایت در گوگل

 

لطفا پیشنهادات خود را برای برگزاری بهتر جلسه با ما در میان بگذارید

 

با تشکر

سرگروه های رایانه

 

نظری                                              فنی و حرفه ای                              کاردانش