تاریخ اولین جلسه گروه
گروه کامپیوترنظری و فنی و حرفه ای اولین جلسه هم اندیشی و تبادل تجربه خود را با کارگاه آموزشی در صبح روز شنبه تاریخ ۸/۹/۸۹ برگزار می کند از تمامی دبیران و هنرآموزان کامپیوتر ناحیه ۲ برای شرکت در این جلسه دعوت به عمل می آید.
+ نوشته شده در دوشنبه بیست و چهارم آبان ۱۳۸۹ ساعت 10:38 توسط سرگروه رایانه فنی و حرفه ای-گودرزوند
|