گروه کامپیوترنظری و فنی و حرفه ای اولین جلسه هم اندیشی و تبادل تجربه  خود را با کارگاه آموزشی در صبح روز شنبه تاریخ ۸/۹/۸۹ برگزار می کند از تمامی دبیران و هنرآموزان کامپیوتر ناحیه ۲ برای شرکت در این جلسه دعوت به عمل می آید.