روزشنبه۱۴/۱/۸۹  بخشنامه مربوط به مسابقات آزمایگاهی وکارگاهی رایانه در سایت سازمان و اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ رشت قرار گرفت و با توجه به آن طی تماس تلفنی مجددا مدیران مدارس توجیه شده و از آنها خواسته شد که با برگزاری آزمون علمی و عملی از دانش آموزان مستعد و داوطلب با توجه به نتایج  یکی از  دانش آموزان را برای شرکت در مسابقه منطقه ای معرفی کنند.