مسابقات کارگاهی رایانه
روزشنبه۱۴/۱/۸۹ بخشنامه مربوط به مسابقات آزمایگاهی وکارگاهی رایانه در سایت سازمان و اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ رشت قرار گرفت و با توجه به آن طی تماس تلفنی مجددا مدیران مدارس توجیه شده و از آنها خواسته شد که با برگزاری آزمون علمی و عملی از دانش آموزان مستعد و داوطلب با توجه به نتایج یکی از دانش آموزان را برای شرکت در مسابقه منطقه ای معرفی کنند.
+ نوشته شده در دوشنبه بیست و سوم فروردین ۱۳۸۹ ساعت 11:12 توسط سرگروه رایانه فنی و حرفه ای-گودرزوند
|